Witamy, Zaloguj się
Brak produktów
Wysyłka
0,00zł
Suma
0,00zł
Sposoby dostawy
1. Dostawa zamówionych towarów odbywa się za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, K-EX Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, InPost z siedzibą w Krakowie oraz Poczty Polskiej SA z siedzibą w Warszawie
2. Aktualna cena dostawy uzależniona jest od wagi i operatora pocztowego – każdorazowo wyliczana jest w trakcie dokonywania zakupów, przed zatwierdzeniem zamówienia.
3. Dostawa zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. W przypadku woli złożenia przez Klienta zamówienia, które miałoby zostać dostarczone poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, Klient powinien skontaktować się z ANKOS mailowo, na adres: biuro@onaion69.pl lub telefonicznie, na numer: 601 42 31 13 w celu indywidualnego ustalenia warunków realizacji takiego zamówienia, w tym w szczególności kosztów dostawy produktów objętych takim zamówieniem.
Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące zakupionego towaru:
a. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) z tytułu niezgodności towaru z umową są określone ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
b. Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić ANKOS oraz dostarczyć reklamowany towar na adres:
ANKOS Grzegorz Kościak ul. Królowej Bony 6/10; 35-626 Rzeszów
c. Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres biuro@onaion69.pl, w celu przyspieszenia i ułatwienia rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie także informacji o numerze zamówienia oraz jego dacie.
d. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty wpłynięcia reklamacji.
e. W przypadku zwrotu/reklamacji, jeżeli płatność została dokonana za pomocą karty to zwrot jest realizowany na jej (karty) rachunek.
f. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
1. Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres:
ANKOS Grzegorz Kościak ul. Królowej Bony 6/10; 35-626 Rzeszów
2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
4. Informacja dot. zwrotu świadczeń:
a. Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej ceny towaru wraz z ew. poniesionymi kosztami dostawy towaru do konsumenta na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez konsumenta sposób (np. przekaz pocztowy)
b. Konsument natomiast może dokonać zwrotu zakupionego towaru na poniższy adres:
ANKOS Grzegorz Kościak ul. Królowej Bony 6/10; 35-626 Rzeszów